torsdag kväll och det blir en liten bildbomb från tävlingen.....

Skolan var vär helt normal, känns så drygt att berätta varje vecka och det blir samma visa varje gång men har ändå inget annat att berätta, känns lite stressigt med allt plugg men ska nog gå, har ju prao nästa vecka och tänkte inte riktigt avslöja vart jag ska vara det får bli en överraskning. 
Skolans lektioner idag, musik (lucia/jul sånger), tyska (läxförhör/rättning från ett test), bild (logotyper av mariedal), fysik (3 filmer) det var allt från dagen, bestämde en tid med Sara också, sen satt jag på simhallen och vänta på att pappa skulle sluta, pratade lite med sofia då sen hemma har jag inte gjort någonting alls, vart ute och handlat med pappsen på jula, maxi och lidl en snabbis.
 
Det fick bli Alva som var först i bildbomben och jag lägger in så mycket jag kan
och jag är medveten om att jag knäppt mer på en del men
som sagt så är en del inga vidare bra bilder=jag raderat.... 
 
Alva & Fredde
 
Elisea & Artemis
 
Julia & Lotus

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0