Ungdomsmottagningen, utvecklingssamtal osv....

Sovmorgon till 9 och sen musik i 10 minuter sen var man på ungdomsmottagningen i drygt en timma och sen hade man tyska, läxförhöret gick super och bingon också, 2 nummer ifrån fullbricka, var först på att få både 1 och 2 rader. Lunchen var ju kall, åt något kallt kött och potatis gratäng riktigt smarrigt faktiskt och sen gick jag till Sara och beställde en tid för min framtid eller gymnasie kanske jag ska säga, vet inte vad jag ska gå för linje men den 29 nov ska vi på möte, alltså mer information och den 6 dec aka vi besöka Timrå gymnasium och få välja 2 linjer vi vill kolla och får reda på lite mer om.

Senare hade man bild och gjorde en logotyp för våran skola lite smått roligt,

 

Fysik hade jag sista 90minuterna av dagen typ fast jag blev lite smått irretande då jag skulle ha samtal halv men det blev inställt för jag inte skulle missa fysiken så jag hann bara lämna grejerna i skåpet och komma till Pias kontor så var det ingen där, plötsligt hör man någon som skriker: AK!!!!!! Jag svarar lite fundersamt ja? och hon berättar att hon inte visste vi hade fysik jag fick hämta mina grejer igen och gå tillbaka till lektionen, där dom såg på film, vi bestämde även att vi skulle ha utvecklingssamtal kl 15 istället, en halvtimma senare och det hade jag också, men fick ha utvecklingssamtalet själv med Pia men det gick lika bra det! :)

Lite less är man ju när hårsnoddarna jämt går sönder.....:'(

 Nyss kommit hem från birsta, varit på rusta, birsta, ikea, ica maxi och ngn till,

men nu har jag taggat upp till twilight ikväll med lite gotta, faktiskt aldrig sett den som går ikväll,

Såg ju den igår bara för skoj! :D 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0