Ridpass, dressyr

Red Kupido idag och det var dressyrprogram som gällde inför KM, känner mig inte alls peppad och ganska säker på att jag ska stryka mig från dressyren och bara hoppa. Det är hoppning jag gillar och dressyr på en häst som är väldigt svår, det kan jag hoppa. Han kan vara jättefin, men han är så stor och rör sig så mycket och väldigt spänd på tävling som jag kan förstå så tror jag inte att dressyren kommer gå nå bra.
 
Aja, tillbaka till dressyrpasset idag, han var fin vissa stunder, men sitta ned på honom det kan jag inte. Jag studsar han blir spänd och han kan inte visa sitt bästa. Då han slapnnar av och inte travar på så mycket då kan jag komma ner men han är svår så. Sedan galoppen, en stor häst med en liten tjej uppe på ryggen, kul säger han och springer, haha närå. Ibland lyckas jag korta upp galoppen så att han blir fin, ibland tappar jag allt. Haha mycket problem jag har, men det är därför jag känner att jag inte kommer orka ett helt program, känner att jag måste kunna han mer innan jag testar något sådant, så vi får se om det blir hoppning på han eller någon annan då det som ska rida KM allround ska först anmäla sig och jag vill bara hoppa, så då får vi se vem det blir. Jag hoppas det blir Kupido på hoppningen iaf! :D

Kommentarer
Postat av: sandra

Ser ut som en riktigt trevlig häst!

2012-11-10 @ 20:28:47
URL: http://ms.weride.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0