Prao......

Började 10 idag på min prao plats som jag spenderar hos Reklamteknik AB i 2 dagar och kom hit städade lite snabbt innan Svante kom, och Katrina skurade golvet efter jag dammsugit. Sedan har vi kollat på lite foton och Kattie har visat mig hur man kan redigera dem på ett bra sett. Har även jobbat lite med en skol grej som vi håller på med som ska in efter prao veckan, det måste gå ganska snabbt då jag bara är här 2 dagar av 5 och i en viss del vill jag vara kvar här längre.....
Vid klockan 13 så åkte jag och Kattie till Jade Garden och åt lunch, satt riktigt fint och gott var det. När vi väl skulle tillbaka blev det en riktig resa, vet inte vad jag ska säga, vi hade väl tur i oturen, haha. Iallafall så har det kommit ett par kunder hit och allt ska fixas, men får inte glömma att man har ridning ikväll också, dagens höjdpunkt om ni förstår och ännu bättre då det är hoppning på schemat. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0