Onödigt inlägg!

Riktigt bra dag idag, min enda lektion på skolan blev typ inställd, man skulle bara hämta några papper på skolan. Så jag och min vän for en sväng till stan en snabbis. Jag är iaf inte riktigt pigg, lite förkyld och tung i huvudet, så tur att man inte har så mycket skola/lektioner i trean. Imorgon har jag bara en, så då orkar man med den. 
Ikväll blir det iaf tv, twilight ska ju gå på tvn idag, imorgon och i övermogron, så då ska jag se de med syrran och mamma tror jag. Har sett de två första men var rätt länge sedan nu. 
Blev heller inge stall för mig igår då det känns bättre att stanna hemma och vila upp sig än att vara på stallet och bli sämre. Men imorgon blir det stallet, tror det är möte först sedan teori på min ridlektion, på torsdag blir det ridning! :)
 
Haha, blev ett rätt tråkigt inlägg nu! Men hejdå! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0