markarbet och lite besviken.....

Ville ju träna lite dressyr till KM men såklart ända gången man verkligen ville ha dressyr så har man markarbete och tycker det verkligen är hårt för vissa hästar, Kupido som jag alltid har, tävlade 2 klasser i söndags, alltså igår och idag gick han 2 lektioner, markarbete. Föörst en i gruppen före mig sen jag såklart och tycker så synd om killen min, har ju KM till helgen också och då blir det ju 2 klasser i hoppning på lördag och sen rider jag även KM i dressyr (söndag) men dock är det bara jag som gör det då han är som han är, men får göra det bästa av situationen och hoppas på det bästa! Sen har vi hoppning på måndagen, alltså en vecka från idag. Han kommer vara helt slut körd stjärnan min, så jag får se hur det kommer att gå om man kanske får nån annan på lektionen på måndag och hoppas han får vila något i veckan. :)
 
Gamla bilder då jag är trött och för lat att ladda upp från dagens ridpass
men kommer imorgon eller ngn dag framöver så håll utkik...
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0