ingen rubrik...

Såg ju på polisskolan igår kväll så la mig vid 1 och somna inte direkt på en gång, och det visar sig tydligt då jag är för trött då mobilen ringer på morgonen så vaknade 20 i 8, så bara att slänga på sig kläderna och brorsan skjutsade mig till skolan, hade matte och fick en ny i klassen. Var ju halva tiden hos Ulla också men inget intressant för er, sen engelska och sen lunch. Tyska hade jag också då vi hade en muntlig övning som skulle utföras i hela klassen, vilket inte är min favorit men aja jag slapp ju, var bara en ur varje grupp och aa slutade lektionen med en kort film på 5 min som vanligt, världens sämsta men ändå. SO så blev det ju inte mycket gjort skulle ha genomgång men curt var lite krasslig i halsen så det blev inget och sen på svenskan hände det mycket men aaa skrev lite fakta till min debattartikel, sen sprang man ju som ett tok och leta rätt på Pia, hockey ni vet....
 
 
hade igen nyare bild.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0