Hem sen bio..

Vaknade kl 10 över 8 åkte till stallet strax innan 20 i 9 och byggde bana åh gick den sen, jag mockade, syrran hämtade Kupido. Borstade honom sen satt jag och kolla från 50-60 och sen jobbade man 70 och sen när 80 började så skynda jag mig till läktaren då Madicken var 4 start, hon får själv berätta hur det gick....
Efter hennes ritt satt jag mig upp skrittade runt lite bara då jag var 24 start, hände en olycka så det drog ut på tiden och jag hoppas det gick bra, iallafall.

 

Resultatet

Jag var nolla i grunden dock rev han i omhoppningen och lite besviken är man då man hade vunnit annars, tiden vart ju rätt bra men rivningen tog ner mig på en fjärdeplats och jag försöker att tagga om till morgondagen då det är dressyr.....


Kommentarer
Postat av: Wilma

Jättefin blogg! :) Kolla jättegärna in på våran och kanske lämna en kommentar om vad du tycker om den? :)

Svar: Tack :)det ska jag göra :))
None None

2012-11-17 @ 19:42:16
URL: http://ziro.blogg.se
Postat av: Anonym

Grattis till fjärde placeringen och lycka till imorgon. :)

Svar: Tack :)
None None

2012-11-17 @ 22:30:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0