2 prov klar för veckan, hurra!!!

vet att håret står åt alla håll.......
första lektionen idag var en lugn matte lektion med vikarie, satt i grupprum med Sofie och Kevin,blev inge Ulla (olla) för min del idag, sen hade vi engelska, prov såklart gick skapligt, det var reading och imorrn gör vi ett till typ en fortsättning kan man säga. Sen lyssnade vi på Joakim och Johanna i aulan om hur det hade valt för linjer osv. Sen var det lunch, köttbullar och mos, efter lunchen spelade vi kort, jag, fifa, alex och taher sen var det so, där jobbade vi på med "vårat egna prov" ska hitta på 20 frågor själv i ett viss område och som vi sen ska ha prov på, sen hade vi svenska då blev det att fortsätta med debatten min som handlar om djur/kött, ni förstår kanske och även där satt jag i grupprum fast med alex, taher och fifa och michelle var också där. Sen hade man biologi provet som jag inte var klar med, skrev den sista frågan jag hade kvar och slutade därefter och jag måste säga att det var riktigt krångligt på sista timmen som är till för omprov eller om man missat ett prov, aja men nu har jag gjort klart det och kom hem vid 16 då pappa slutade, väntade i drygt en halvtimma på simhallen.
 
Alex bjussar på ett smile.....
Fifa alltid så söt.....
Alex & Taher :)
 Bjöd på några fina bilder på mina fina vänner från dagen :D
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0