Tävling!!

Kom till stallet lite efter 9 och började bygga bana och bytte om, sedan så gick jag banan och sedan jobbade jag dom 3 första klasserna.
Sen gjorde jag iordning Kupido och började rida fram, skulle starta 5:a men som Kupido var taggad så fick jag starta sist istället, ingenting gick han bara stod och studsa på stället och tillslut så hoppade jag fram efter jag ridit ett bra tag.
Kom sedan in på banab´n och det gick väl som det gick, måste säga att han var väldigt pigg och studsig men vi blev ju nollade iallafall och det var riktigt kul tycker jag, blir en högre höjd nästa gång kanske.
New In

2 par låga converse skor och ett par solglasögon! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0