schule...

Började dagen med en matte genomgång och sen hade man idrott, halva tiden åker ju bort då läraren inte kommer i tid, det gör mig så jävla arg då det är idrott man vill ha på skolan, körde rugby och basket gick väl bra.
Vann några matcher iallafall :)
Sen hade man so och sen äckel lunch och halva klassen åkte ju till birsta och åt på donken, det gjorde ju mig ännu gladare, äckel fisk som det var, fanns lite köttbullar kvar så jag åt det fast inget till.
Engelska prov sen då som gick rätt bra, väldigt svårt då det är 9:ans nationella som vi få göra, sen så slutade man då det inte blev någon bandy.
Undrar vad ni tycker om bilderna, ser ni något om skiljer dom sig åt!
EN SAK HITTAR JAG!!
Sen ville jag bara säga att jag inte tycker om när vänner inte håller vad dom lovar,
det är lätt att säga att man ska göra det, men det är sanningen som bevisar det!

Kommentarer
Postat av: Flora

Den bilden som är längst ner är Eric Saade och den övre är en norsk som var med i år!

2012-05-30 @ 20:09:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0