Ridpass, markarbete

Idag hade jag sån tur att jag fick rida istället för min moster på hennes ridlektion. Så hon skulle haft Columbus men när hon berättade att jag skulle rida istället så fick jag Prisse, en väldigt stor häst som är mycket fin. Hade aldrig ridit han innan, men det gick väl ganska bra ändå. Stor att rida tyckte jag, men väldigt fin men då det blev jobbigt ville han inte riktigt vara med. Så ibland gick det väl kanske inte så bra men ibland kunde han var fin. Red iaf en liten bana med bommar och volter, så det gick väl bra. Ibland ville han inte riktigt lyssna men det gick ju, en stor häst med en liten tjej uppe på ryggen. Aja, han var väl kanske inte den bästa men kul att rida speciellt då man får en sån fin känsla på han. :)
Lite bilder kommer så småningom!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0