Helgen

Dåligt uppdaterat från min sida, men nu kommer ett inlägg om helgen. 
Lördagen hände det inte mycket, vara hemma och gjorde nästan inget förutom att jag städade lite och så. Idag var det lite mer saker att göra, barnridning på ridskolan. Där fick Farao och Pysen ställa upp och gå några varv med barnen, och dom var jättesnälla som vanligt. Verkligen superbra ponnysar att ha med på barnridning, sedan åkte jag hem och for in på birsta en snabbis med tulda och pappa. Köpte nya byxor där, sedan så handlade vi mat och så. Sedan grillade vi hemma och så. Och nu har man sett på mästarnas mästare och något mer program och snart ska man väl gå och lägga sig så man är pigg till morgondagen!
Blir bara en kort skoldag då alla är ledig torsdag och fredag så det blir skönt, så på fredag har jag privatlektion och lördagen tror jag det är hopptävling, så det blir ju skojj, sedan har jag markarbete på onsdag och imorgon hoppar jag in i matildas grupp och är med på teorin! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0