Fredag....

Skolan först idag gick väldigt segt, da man lyssnade på mkt information och gymnasie linjer och massa sånt, visst är det bra att veta i tid men less blir man när man fick lyssna på samma skit 2 ggr, renskrev även min novell så den är helt klar nu och sen cyklade jag och fifa till coop och köpte mjuk glass. :D Sen hade man tyska också, gjorde bara 2 sidor med massa korsord och hitta på meningar, sen på idh fick jag rida Elf, jätte roligt var det och speciellt för att han var fin men ändå lite stel att ställa, väldigt pigg också när vi körde förvänd galopp på serpentinbågar, men är helt nöjd öven ridpasset. =D
världens finaste d-ponny, jag älskar dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0