Fina ponny!

Idag hade jag turen och fick skritta Conan, verkligen jättekul att få sitta på hans rygg igen. Red han jämt förut då han var favoritponnyn innan Donald. Och det var av lite olika skäl som jag lämnade honom och en del gånger var det lite jobbigt och ville bara ta tillbaka han. En jättefin ponny som nu varit skadad ett tag och är under gångsättning och Linnea som då rider igång han skulle rida en annan häst så då hade jag turen och fick låna Conan. Så glad, var så länge sedan sist och visst jag skrittade bara men det var verkligen jättekul.
Han är verkligen hur mysig som helst, stod och mös med han ett tag i stallet och då när jag kliade honom så la han huvudet i min famn och små sov, saknar han verkligen!
Finaste underbaraste Conan!
Bilder sedan sommaren/hösten 2011! :'))<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0