Drar iväg...

Dagen lite snabbt då, var hos tandläkarn klockan 10 i 7 imorse och skulle göra någon undersökning och kolla tändern, hade inga hål som tur va och fick ju typ en släkting som läkare också, kung sen svarade jag på några frågor pch lyssnade på lite andra läkare där.
Sen kom jag till skolan 20 över 9 och hade idrott, lacrosse och freesbe (stavning) och måste bara säga att mitt lag vann överlägset i båda grenarna och sen hade vi so, lunch sen engelska där vi fick avbryta då en lampa sprack och börja lukta brännt så vi fick bara jobba engelska i typ 20 min kanske. :)
Skadar ju inte precis sen så hade jag idh, bandy som jag tror jag ska ha istället för agillity då det är lite roligare!
Förlorade mot killarna på bandyn 4-2 men nu ska jag sticka och träna med laget och cyklar dit som en extra uppvärmning med svemps :D

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0