22 Maj 2012

Skolan idag gick väll rätt bra och snabbt, först hade jag tyska och då pratade vi hela lektionen förutom då man var ute och pratade om ett test vi gjorde förra veckan och resultatet på det var mycket bättre än vad jag trodde! :D
Sen hade jag sexualkunskap och det behöver jag inte gå in på vad vi gjorde där utan hade matte efter och där pratade vi ut timmen och sen var det lunch och då blev det sibylla.
Sen hade man musik lektion ute och fick sluta tidigare där så då körde jag och några till basket, såklart vann man och sen hade man so+vikarie, som inte trodde oss men fick sluta tidigare där också, så har min dag sett ut.

Kommentarer
Postat av: matilda

gött c:

2012-05-22 @ 20:31:05
URL: http://skogsrusset.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0