trött..

Litet kort inlägg innan jag läger mig, tänkte bara säga att jag hoppas att jag vknar upp imorrn pigg och kry utan att ha ont i nacken, sov nämligen med en boll förra natten då jag fortfarande var blöt i håret och då har jag tydligen legat på något konstigt sett, imorrn ska man till stallet vid 7 tiden, fast börjar vid 11 tiden men kunde ju lika gärna åka dit då man fick åka med syrrans kompis, hoppas ny hästarna har kommit också, så man får kika in dom och då kanske man har lite mer att göra också.
Iallafall om det är någon som vill göra länk byte så säg bara till, tänkte även lägga ut några bilder jag tog på hästarna i hagen idag, kanske knäpper mer imorrn men har inte laddat in dom på datan än men det kommer eftersom.
Men hoppas ni sover sött för det tänker jag göra ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0