Today

Jaa, nu är det mesta gjort för dagen. Först tävlade ju jag men det kommer ett inlägg om det sen och kanske lite bilder, men iaf har nyss ätit middag och ska försöka göra lite skolarbeten. Känner ju att det kan vara nödvändigt faktikst. Måste läsa ut en bok som ska in nu så fort som möjligt sedan har jag även en till bok som ska vara klar till fredag, + ett grupparbete som jag inte riktigt har gjort klart. Känns som det är ganska mycket, sedan har man glosor och sådant också men det brukar jag fixa utan problem.
Har också övningkört idag, första gången faktikst och det gick väl bra. Fick typ lära mig att starta och stanna och så, och det gick väl bra förutom att jag är jättedålig på höger och vänster, haha inte bra men det går ju ändå.
Kommer som sagt ett inlägg om tävlingen senare, kan avslöja att jag komma 6:a och att jag är ganska nöjd med det faktiskt! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0