Svar till frågorna kommer här!

Anonym om Frågestunden:
Madicken, vilken av storhästarna gillar du?
Svar: Alltså jag har ingen favorit om jag ska vara ärlig. Men jag gillar att rida dressyr på Micron och typ Rick och hoppa på Gregory och Linnie. Så det är lite blandat, annars gillar jag att rida Exxet men han är ju ponny nu. Men ah det är lite olika, har inte ridit alla storhästar så jag gillar lite olika beronde på om det är dressyr eller hoppning! :)

Olivia om Frågestunden:
Fin blogg! (:
Vad brukar ni göra i stallet förutom att rida och så?
Har ni bara gått på ridskola, inte haft någon medryttarhäst eller så?
Svar: Vi brukar göra en massa på stallet, men vi spelar kort väldigt ofta sedan så brukar vi prata en massa och vara i stallet och grejja lite. Men ofta hamnar man uppe i cafeterian och spelar kort.
Alltså jag vet inte om det kallas medryttarhäst men jag red en kompis häst för några år sen. Det var en maxad b-ponny som var lite speciell men rolig. Sedan så har jag ridit på ridskola sedan jag var 8år. :)

jenniefer om Vi firar sportlovet med en Frågestund!:
ska ni gå på samma ridläger iår igen ?
Hur ser ert år ut inom ridningen?
Svar: Ja, vi ska gå på samma ridläger i år igen! :)
Jag har förmodligen gått upp till storhäst och hittat någon ny favorit och lämnat lille Donni. Sedan har jag ingen aning om hur det ser ut!
Moa om Torsdag:
Hur länge är hästarna på betet? (:
Svar: Det vet jag faktikst inte, det får du kolla upp på hemsidan! :)
http://www2.idrottonline.se/default.aspx?id=226847
Moa om Anmält mig!!!:
Vad är det för ridläger ni är på? :)
Svar: Vi går på ridläger på Näset! :)
Tror det var svar på alla frågor, så hoppas ni blev nöjda! :))
/Madicken

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0