Söndagkväll....

Min söndag bestod av våfflor och såg på lite film och även pogram jag missat, t.ex *Robins* *Kvällen är din* *Irene Huss* & några andra, men iallafall så har jag haft en rätt skaplig dag och imorrn är det ju skola igen, har ju inte varit där på en hel vecka nu och vet ju att jag har några prov som väntar på mig och även några få som jag vill ha resultat på.
Men iallafall så ska jag väl snart lägga mig för sov ju över imorse till fotbollsträningen men hann ju i tid, det som är meningen, markarbete imorrn och Kupido stackarn är halt, så blir ju en liten överraskning vem man får istället, hoppas på någon bra, men jag tänker inte ha så höga förväntningar så man blir besviken bara, men det ska nog gå bra ändå eller!?
I didn´t leave you, because I really fell for you!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0