Helgen

Kom ju ett litet inlägg igår ändå och det var ju då jag var på väg hem för att äta middag och sen åkte vi tillbaks och hade hand om övernattning på stallet och blev en sen kväll igår men det var ju kul, såg på melodifestivalen, sjung lite singstar efter typ till 01:00 och sen gick barnen och la sig och vi i ungdomssektionen fortsatte sjunga förutom någon få. Sen så flög klockan iväg och vi gick ner spelade lite kort och kollade så barnen somnade och även städade, som att dom åt våfflor som kvällsfika, satt sen och kollade på gamla bilder, och sen vid 3 tiden gick vi och la oss, jag lssnade på rix FM som att jag inte kunde sova och klockan gick och var iallafall över 4 innan jag somnade men sov och hade ställt alarm på halv 8 men då kommer en unge vid halv 6 och frågar om dom får leka i manegen, åh gud vad trött jag var men sen gick tiden och vi gick upp gjorde fika och dom åt bara i princip och sen lekte lite och sen for alla hem vid 9 tiden.
Har suttit och ätit nudlar och spelat kort med alla möjliga, men typ dom i u-sek och kom hem strax innan 16 och nu blire middag hemma, hoppas på något gott. Skulle egentligen behövt plugga men jag orkar inte, det är ju faktiskt söndag, och Olivia kom em idag så hon fick ta hand om Paleja idag men det har varit en rolig vecka iallafall och det är ju så ett lov ska vara, nskar bara att det var en vecka till MINST!
Här kommer lite bilder från veckan.......
image descriptionimage descriptionimage descriptionimage descriptionimage description
Dom kommer inte i någon speciell ordning :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0