Dagen, den 14 mars

Börjar med att skriva att jag har namnsdag idag och har varit i skolan hade ju sovmorgon för att första lektionen (matten) var inställd och började kvart över 9 med ett gympa bas, körde både volleyboll,handboll och styrke träning.
Sen hade vi so och då satt jag i grupp rum med alla tjejer som är kvar i klassen, som att några åkt med konfirmationen till Åre, iallafall var det jag, Svensson, Saastamoinen, felle och Fifa och vi jobbade väl på elr pratade.
Sen vare lunch och då blev det ett chicken bits meal på Sibylla med samma tjejer utom saasta. :)
Sen kom vi precis i tid till engelska och där hade vi tjejer utom Fifa prov, då vi ska hålla ett samtal och föra det vidare, gick faktiskt riktigt bra, bättre än vad jag trodde.
Sen åkte man till Paleja med Olivia och jag mockade och fixade hö och mat medans Olivia letade en sko, sen for jag hem och bytte om och hämtade upp Julia åh åkte och träna på ncc och det gick också bra tycker jag, skjuter bara sämre och sämre med höger annars är det toppen!
Nu har kg duschat och ska fixa lite sallad som lite mat och sen pizza till det men glöm inte att ställ frågor, svarar nog på dom i helgen.....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0