Tävlingen!

image description
Tävlade Donald idag och han var hur bra som helst, men det är väl så att man slutar på topp. Jag hoppas naturligtvis att jag kan fortsätta tävla han ett tag till fast man inte kommer rida han på lektioner nå mer nu.
Han var iaf jättefina, hoppade så bra på framhoppningen och när vi kom in på banan var han avslappnad men ändå taggad. Han hoppade jättefint, ibland blev det lite fel men han hoppar och tar sig över och verkligen kämpar på. Han är bäst min lilla prins och jag är så glad över den tid som jag fått med han, ångrar inte alls att jag valde Donald och han har verkligen varit den bästa ponnyn som jag har utvecklats med. Världens bästa grabb! :))
Bilder kommer!...

Kommentarer
Postat av: jenniefer

tack madicken ! :D du rider donald yber bra du med !!:D

2012-06-03 @ 22:35:26
URL: http://jenniieferbylin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0