Svar på frågestunden, Matilda´s svar

Fanny
1. Vilken är din favorit häst?
Det är helt klart Kupido, en helt underbar häst jag hittat fast rena motsatsen till Elf, men jag gillar Kupido väldigt mycket och han är min stora favorit!
Kupido
 
2. Vilken är din favorit färg på hästar?
Fuxar tro jag, gärna med något tecken.
 
3. Vilken är din favorit färg?
Svart & vit, vet att det är ganska tråkiga färger, annars är det blå.
 

Kajsa
1. Varför börja ni blogga?
Jag vet faktiskt inte riktigt, syrran och jag pratade om det en dag, så vi gjorde en för att pröva lite smått.
 
2. Hur gamla är ni?
15 år.
 
 
Moa
1. Har du ridit alla hästar på stallet, om inte. Vilka har du inte ridit?
Suzuki, Respit och Rick.
 
2.Vilken är din favorit artist?
Bra fråga, vet faktiskt inte, lyssnar på alla möjliga.
 
3. Hur ser drömhästen ut?
En Paco hade varit fantastisk eller Kupdio, annars ska det vara en smäcker och elegant häst.
Helst fuxfärgad med något tecken i ansiktet och inriktad på hoppning. :)
 

Sara
1. Hur länge har ni ridit?
10 år.
 
2. Hur långa är ni?
172cm 
 
3. Vad tycker ni om travare?
Inge fel på dom, rider ibland på en och hon är fin hon.
 

Mia
1. Vad gillar ni för godis?
Sura & salta
 
2. Vad är de bästa djuret, förutom hästar?
Kattor och hundar.
 

3. Vilken klass går ni i?
Börjar 9:an nu efter sommarlovet. :)

4. Träffas ni ofta?
Madicken träffar jag varje dag med Sofia träffar jag alldelst för lite! :´(
 
5. Är någon av er kär?
Nej, inte just nu.
 
6. Är alla singel?
Jag är singel.
 
7. Vad ska ni göra i sommar?
Jag har en dag kvar av sommarjobbet och sen blir det ridläger direkt efter och nån vecka efter ridlägret blir det Gothia (Göteborg) med fotbollen och sen blir det väl Mid nordic cup också, och lite sol och bad såklart. :D

8. Ska någon av er köpa häst?
När jag blir lite äldre, absolut!
 
9. Hur är ni som person?
Jag skulle beskriva mig själv som ärlig, omtänksam och rolig, även lite blyg ibland. :/

10. Gillar ni att sola och bada på sommaren, och varför?
Jadå, fast jag är väl ingen badkruka direkt, kan tveka från början men sen när jag väl har tagit första doppet så är det alltid roligt, och älskar att sola, vill ju bli brun såklart! =D
 

Maria
1. Hur gamal är ni?
15år.
 
2. Hur länge har ni ridit?
10år nu.
 
3. Vill ni ha en egen häst?
Helt klart, skulle vara en dröm som går i uppfyllelse!
 
4. Har ni någon gång tappat lusten att fortsätta rida?
Nej!.
 
5. Vart rider ni helst, (manege, paddock elr skogen)?
I paddocken om det är fint väder, annars manegen.
 
6. Vilken skola går/börjar ni på?
Mariedal.
 
7.Vad hatar ni mest?
Dem som ljuger och även sviker en!
 
Lina
1. Vilken är din favorit-film?
Måste nog vara Välkommen Mrs. Doubtfire.
 
2. Vad har du för mobil?
Iphone 4s.
 
3. Vilka dagar är du på stallet?
Måndagar, fredagar, ibland på helgerna också.
 
4. Hur ofta tränar du?
5-6 dagar i veckan, lite olika.
 
Carro
1. Hur många dagar i veckan rider ni?
2-3.
 
2. För och nackdelar med ridskolan ni går på?
Fördelarna är ju att vi har en stor och fin anläggning och underbara hästar, nackdelarna, att hästarna går FÖR mycket och allt skitsnack.
 
3. Har ni syskon?
Yes, två stycken. En bror (Pontus) och en syster (Madicken).

4. Har ni några husdjur? (gärna bilder om ni har)
Två stycken, en hund och en katt.
 
Här kommer några bilder:
Mallis
 
Meicie
 
5. Vilken årstid är bäst?
Sommaren!!! :D
 
Jenniefer
1. Hur många besökare har ni ?
Väldigt olika från dag till dag, men från 20 upp till 50.
 
 
2. Snyggaste/ skönaste utrustningen ni har?
 Västen är väl det jag tycker bäst om av allt, hjälmen sämst, fast i princip allt jag använder när jag rider är skönt, tycker det är viktigare att ha grejer man trivs i men visst är det ett plus om dom är snygga.
 
3. Bästa/sämsta med ridskola?
Det bästa är ju anläggningen, att den är stor och mycket fin och de underbara hästarna som vi har, det värsta är nog allt skitsnack som går där, finns tider då man inte alls känner sig välkommen där. 
 
4. Ska någon av er köpa egen häst( ganska kortsikt)? eller över huvud taget.
Nej, men senare när man skaffat lite para (pengar).
 
5. Hur långt vill ni nå ?/Vart vill ni komma ?
Så långt jag bara kan, fast först vill jag komma ut och tävla lokal.
 
Hoppas ni blev nöjda med svaren! :)
 
 

Kommentarer
Postat av: Melissa

Hej , söt blogg följa min ? :) Följ mig via bloglovin och jag följer dig tillbaks! (Kommentera när du följer mig) Har du inte bloglovin? Då skulle det vart awesome om du kunde följa min blogg ändå för att du gillar den ! Just nu på bloggen: (Rösta om jag ska bli brownie elr ej,massa inlägg & videoinlägg,) www.createdbymelissa.blogg.se heter bloggen , hoppas du stannar! En kommentar hade oxå suttit fint ! Ha en bra dag !

2012-06-27 @ 20:01:23
URL: http://createdbymelissa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0