Ridpass, uteritt

Min sista lektion på Donald idag, så nu är allt klart. Till hösten kommer jag inte rida min prins nå mer, då kommer jag börja rida någon utav storhästarna och någon annan kommer ta min plats och rida Donald.. Känns jobbigt men vi alla växer ju upp och det känns inte värt att rida kvar i den grupp som jag red i. I alla fall så hade vi uteritt och Donald var så pigg och glad och busade lite här och där, han älskar verkligen när han får komma ut och busa lite. Så vi skrittade och travade ute och hann bara galoppera en liten bit innan de andra inte vill galoppera något mer. Så efter själva uteritten så red vi in i paddocken för att galoppera lite och Donald blev jättepigg och busig men sedan när han slappnade av blev han jättefin, och det är väl så att man slutar på topp! Så jag hoppas att jag kommer kunna rida han efter betet och inte vara med på alla läger också hoppas jag att jag kanske kan få rida han någon gång i den nya gruppen även fast det bara används storhästar i den och kanske med skolan. Sedan hoppas jag kunna fortsätta tävla lite klubbtävlingar på han som förut. Men vi får se, det kommer bli svårt att skiljas från sin älskade vän!♥

Kommentarer
Postat av: Emelie

Tråkigt att de blir så, ni är så fina :)

2012-06-14 @ 00:13:35
URL: http://tavlingsryttarenn.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0