klart...

Glömde att skriva förut idag men, dömde 4 matcher idag och riktigt roligt när man inte får några klagomål, gillar inte när dom säger emot också var det en självklar sak, fattar det inte, titta istället för klaga säger jag......
men iallafall så skickade jag efter en usa bikini idag från http://www.madlady.se/usa-bikini-twisted.html/
Längtar verkligen tills den kommer, fast måste ju fortfarande ha en till, men ska försöka åka på birsta nått i veckan om jag hinner, har ganska mycket att göra då jag har prov, uppkörning, åka till västerås och så måste jag ju träna och plugga och allt men ska försöka åka in en sväng till birsta, det är ett mål för veckan.
Ska lägga mig nu och tagga för tävlingen imorrn då jag hoppar Kupido igen.....
finns det någon bättre!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0