Kanske den sista nu....

Imorgon är det klubbtävling och jag ska hoppa Donald som vanligt, 80cm som alltid, men det kommer inte vara som vanligt efter den här tävlingen för det kan vara våran sista tillsammans vilket är väldigt tråkigt. Efter sommaren så byter jag till en ny grupp på storhäst, 90% säkert att det blir så just nu och då kommer jag få ta steget och lämna vidare Donald till någon annan tjej/kille som kommer tävla och grejja med han så som jag.
Känns väldigt jobbigt att måsta gå vidare, han är ju min prins, den som jag älskar. Han som alltid får en att bli glad och hur ska jag hitta någon ny Donald, för mig kommer det bli svårt men jag hoppas verkligen att jag kan få ha han på någon lektion framöver, skulle vara så kul.
Det kommer kännas konstigt att kolla på listan och inte se mitt namn på Donalds rad utan någon helt annan häst. Allt kommer att förändras, men jag önskar min prins all lycka till och hur jag ska klara av det, det kommer bli svårt.
Goodbye my lover.
Goodbye my friend.
You have been the one.
You have been the one for me.

Jag älskar dig!♥

Kommentarer
Postat av: Matilda

finns för dig finaste syster, du klarar allt.

Jag hittade rena motsatsen till Elf och du kommer också hitta din nya häst för just dig, men jag vet att det är jobbigt ibland.

2012-06-02 @ 23:26:20
Postat av: sofia

ja vet precis hut de känns Madicken. Och jag ska inte säga att saknaden går över, för de komma den aldrig göra. Om de så går flera år och du kanske har en egen häst så kommer Donald alltid vara en saknad. Men man lär sig leva med den och den nya hästen komma vara ett plåster på såren. Donald kommer också alltid vara nära dig, i ditt hjärta. Minnena med han kan INGEN ta ifrån dig. Du klarar de här tjejen, kan JAG kan DU<3

2012-06-03 @ 15:49:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0