2 Ridpass

Sista lektionerna innan betet var det för mig, får nöja mig ned att hälsa på hästarna i sommar, och ridlägret såklart, inte så längta kvar faktiskt! :)
Tänker på alla gamla minnen och vs tråkigt att vissa inte kunde följa med, dom vet ju vilka det är själva fast vi får ha kul utom dom.
Iallafall så red jag Prisse första lektionen och då red vikt i skogen från början fast hästarna blev livrädda för några travhästar och allt annat, så vi red en sväng se. Gick vi in och fortsatt, gick väl rätt okej om jag får säga så och se. Red jag Kupido och det gick också fin fint, riktigt nöjd, jag har varit riktigt trött efter dagens friluftsdag, då jag spelade fotboll hela tiden.


Kommentarer
Postat av: Fanny

Hej jag undrar om du vet vart sommarbetet ska vara och får man åka dit och hälsa på hästarna?

Skulle inte ni kunna ha en frågedstund snart?



Jag gillar er blogg väldigt mycket!:)<3

2012-06-12 @ 20:26:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0