Trött

Är jättetrött nu och vill bara gå och lägga mig, haft en okej dag på skolan. Inte så jobbigt, utan hade väl en del roliga lektioner. Tur att man har vänner som gör det roligt att komma till skolan, annars hade man aldrig velat gått i skolan. Imorgon bli iaf min värsta dag på skolan, har alla jobbiga lektioner och har inte nån lång rast alls. Undrar om man kommer orka med det, också blir man ju bara gladare när alla andra har sovmorgon förutom dom som har tyska. Jättekul, så mer en halva klassen har sovmorgon och vi har lektion, inte bra.
Men imorgon blir det stallet hela eftermiddagen, vilket blir kul. Men nu ska jag plugga lite, för det hör ju till när man gå Natur tror jag. Haha, näe men har lite tyskaläxa till imorgon som måste göras så det kanske vore tid för de nu!

Kommentarer
Postat av: Frida

Bästa bloggen jag har läst! :D

2012-01-18 @ 14:08:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0