Till minne av en fin fin vän!

Fick idag reda på att en ponny som jag red förut togs bort igår. Inte alls roligt, han var verkligen speciell den lilla ponnyn och ett tag så tillbringade jag väldigt mycket tid med han. Jag hade verkligen turen som fick rida han då han som ägde ponnyn inte alltid hade tid och i samma veva som jag började rida han så bröt han handen eller vad det nu var så fick rida han ganska mycket.
Han var iaf en söt maxad b-ponny vid namn Miramis som var speciell. Han hade blåa ögon och var alltid glad, en supersnäll och go ponny som inte gillade hinder. Han var snäll att rida men blev lätt rädd för saker som han sett tidigare och så. Men iaf var det riktigt roligt att få rida den där ponnyn.
Måste bara tacka för all tid med dig som jag verkligen inte ångrar!
Finaste Miramis och tack Tim och Sara för den fina tiden som jag fick med han!

Kommentarer
Postat av: Frida

R.I.P så himla fin ponny

2012-01-26 @ 09:20:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0