stallet...

Skrev ju lite om skolan tidigare idag så jag berättar lite grann efter skolan, åkte direkt till stallet och skulle skriva upp mig på tävling till helgen men då är det småbarn som ringt in, så fanns ingen plats kvar men skrev upp mig på Exxet istället men vet inte om jag ska tävla, har ju cup till helgen ändå, och den vill man inte missa och sen har jag ju ändå barnkalas på söndag och sen ska några från u-sek möjligtvis till Bite line, men vi får se som sagt har jag ju cup. Lång dag i stallet iallafall då man rider klockan 20:00 men hade ju även u-sek möte också och sen red jag Misterz och det är typ 3 elr 4 gången, red honom senast i fredags och då var han väldigt fin, idag gick det väl sådär men Maria tyckte det såg jätte fint ut så jag hoppas på det. :)
Höade även som vanligt och lika roligt varje gång! :P
Ha en bra kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0