Stallet strax!

Nu blir det stallet, åker dit med en kompis som också är med i u-sek och bor i närheten av oss, så då passar det väldigt bra så man kan samåka till stallet. Vi står för hämtningen idag. Blir ett barnkalas som småponnyrna får visa upp sig lite, bruka bli dom minsta alltså b-ponnyer och några små c-ponnyer. Blir nog bra det, sedan får man åka hem och plugga lite inför morgondagens skola. Hua, längtar inte alls just nu, känns bara som det kommer bli jobbigt också har en av mina vänner farit utomlands så det blir ju inge kul, men vi brukar ha det rätt kul på raster och så med klassen, haha spelar typ jämt kort nu förtiden. Aja, ska göra mig iordning så bloggar jag mer sen. Och jag vill passa på att tacka alla som varit snälla och gett oss en massa frågor på frågestunden, jättekul. Hejdå =)

Kommentarer
Postat av: becka

Super fin blogg tjejer!

2012-01-08 @ 15:28:31
URL: http://beckasponny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0