sova maybe?

Såg på Ponnyakuten, tråkigt att det är så kort pogram, känns som att inget riktigt hände men efter det såg jag på Så ska det låta och det var ju kund som att Katrin Sundborg, Per Andersson, Christine Meltzer, Lina Hedlund
var med, det blev lite roligare än vanligt kan man säga. HAHA xD
Efter det så såg jag och syrran Äkta människor och tycker den värkar lite halv knasig men måste ändå se den när man redan börjat och sen såg jag Paradiset tror det är filmen före Sprängaren men är inte helt 100 på det men såg ju Sprängaren igår iallafall och såg även hon som spelar Irene Huss, vet inte riktigt vad hon heter poå riktigt men, hoppas ni förstår vem jag menar, annars förstår ni ju om ni sett på Paradiset (frun till den mannen som skulle få barn med Annika Bengtzon (Helena Bergström)
Som ni kanske förstod så blev det inge pluggning för min del men nu ska jag dra mig mot sängen, skola imorrn ju elr har jag fel!?

Sweet dreams♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0