Ridpass, markarbete

Hade Donald och det gick väl sådär, han kändes seg och trött. Ville inte alls jobba på riktigt, ibland var han fin och ibland försökte han bara komma undan. Vi hade bommar på en båge där vi skulle ställa igenom dom och hålla en jämn takt. Det gick rätt bra, höll formen över bommar och allt och det var ju bra. Traven gick ju faktiskt rätt bra idag då jag kom åt han bättre än vad jag brukar. Galoppen blev det inte så mycket av idag och jobbade inte han så mycket där, då han heller inte bjöd frammåt för fem öre. Men han är fin prinsen min och det går ju frammåt. Sedan hoppade vi samma båge med pyttesmå kryss i galopp och det gick väl sådär, haha han blev förvånad första gången över att det var hinder och sedan märkte ju han att det var superkul med hinder. Aja, är väl nöjd men känner att det kunde ha gått lite bättre men vi kämpar på.
Imorgon ska jag rida Mikron så får se hur det går! :)
Bästa Donald! :')<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0