Nackspärr!!

Nu ligger jag i sängen och spelar spel pga att jag har nackspärr elr kan inte ligga ner särskilt bra och det gör jävligt ont kan jag säga men som tur är har jag mobilen och om ni undrar varför det inte kommer några bilder i mina inlägg är för att jag är inne på mobilen, men har ju några bilder här som tur är. Duschade iallafall vid 1 tiden och tror jag har ont i nacken för jag har legat konstigt därför jag har blött hår.
Men aaa kunden är ju dyngblöt plus att jag har en handduk på kudden dom också är genomblöt.
Hoppas ni får bättre sömn en mig :)


Kommentarer
Postat av: fotomichaela

Sv: Lite frågor:

-Hur länge har du bloggat?

-Hur kom det säg att du började blogga?

-Vad gör du en lörda-kväll?

-Vill du sprida min frågestund? :D

Så sprider jag din (;

2012-01-08 @ 20:52:11
URL: http://fotomichaela.bloggplatsen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0