Måndag, 2 januari

Snart ska jag och Tilda åka till stallet och hjälpa våran moster som rider. Känner att vi varit duktig som fått vår moster och kusin Linnea att börja rida och hålla på med hästar, riktigt roligt. Det är liksom lite tråkigt att bara jag och Matilda har varit intresserad och ingen i typ släkten gillar hästar. Jag har en faster som red när hon var yngre och har faktiskt två shettisar nu. Dom är lite för små för att rida på men supersöta! :)

Denna dag har jag inte gjort något speciellt, bara suttit hemma framför tvn och hunnit med två filmer, rätt tråkigt men finns inte mycket att göra när det regnar och det är halt, man tar sig heller inte till stallet förns på eftermiddagen. Och idag har jag fått mitt körkortstillstånd, så nu snart får man börja övningsköra. Haha, undra hur det kommer gå, men nu ska jag gå. Hejdå! :))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0