Hemma från stallet

Var på stallet och vi kom dit sent, blev bara att slänga på grejjorna på Conan. Min kusin och hennes kompis borstade och så, medans jag fick hämta utrustningen till han. Haha, man har tur att Conan är så himla snäll, bara står snällt och inga problem alls. Men dom red och jag och syrran satt i cafeterian och spelade lite kort sedan så kollade vi lite när dom red. Också skrev jag upp mig på klubbtävling på Donald, funderar på att hoppa 80cm men har inte riktigt bestämt ännu. Känns lite tråkigt att bara hoppa 70cm jämt så det skulle vara kul om vi hoppade lite högre och bli ännu bättre. Det som är problemet är att han hoppar räcken lite roligt, oxrarna går mycket bättre, men jag vet att lille Donni klarar det! :)
Conan! =D
Visste ni att Conan var ponnyn som jag red innan Donald i träningsgruppen! Så en gång i tiden var det faktiskt Conan och jag! :))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0