Glädjetårar :´)

Idag så har man först varit på skolan, haft en skaplig dag på skolan förutom att jag TAPPAE MIN TELEFON I GOLVET! Blev så jävla sur att jag höll på kasta den i väggen, skalet gick ju söndet som man fick i måndags från Thailand men det går ju att använda ändå så det är ju tur! Var ju även och red Paleja idag och vi red först ut lite och skritta fram tillsammas ns jag och Olivia och sen red jag henne i paddocken och även olivia red lite fter mig sedan skrittade vi ut en sväng igen tillsammans och sen travade jag av henne i paddocken, hon var riktigt fin idag bortsett att hon ibland börjar småbocka och börjar sedan med huvudet men iallafall så var det jävligt kallt ska jag säga!:)
Jag & Paleja!
image description
Sen fort hem och göra käk innan fotbollsträningen, träningen gick väldigt bra förutom i slutet då, sen hade vi fotbollsmöte och bestämde cup till sommarn, GOTHIA blev det, riktigt kul kommer det bli, längtar redan!<3
Världens bästa lag, IFK Timrå f97!

Gothia<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0