Dags att sova?

Helgen slut nu och en ny vecka börjar. Skola hela långa veckan och typ inga brytande aktiviteter utan fullt ös på skolan. Bara samla kraft för att orka med skolan, haha. Näe, men imorgon börjar jag åtta och slutar fyra och har inga långa raster alls, kommer bli jobbigt, sedan efter skolan bli det stallet hela kvällen. Matilda rider ju inte förns åtta så det blir en lång dag det också blir det klubbtävling på söndag som man ska anmäla sig till, så jag hoppas min lille ponny finns kvar. Funderar på att hoppa bara 70cm denna gången då det är titthinder från 80cm och uppåt, inte för jag tror han skulle bry sig men känns som vi får hoppa någon 80cm med vanliga hinder istället för titthinder. Aja, ska väl ta och lägga mig nu då och kanske läsa en engelska bok som ska vara färdigläst snart. Hoppas ni alla får en bra vecka så får vi se om det blir något bloggande imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0