Schabrak!

Nu när det kommit ut ny hööks katalog så tänkte jag passa på att hissa och dissa dom schabrak så som jag tycker.
Tycker detta schabrak är snyggt, själv älskar jag näst intill allt som är blått och tycker detta är snyggt. Skulle passa väldigt bra på min lille ponny! Inte så jättedyrt heller hiss på de! :)
Detta är också väldigt snyggt. Fastnade för det ganska fort, gillar liksom att färgerna går ihop riktigt bra och ja det kanske kostar lite mer men det kan jag förstå. Finns ju i fler färger också! :)) Helt klart hiss! :D
Tycker detta inte är så speciellt snyggt, kanske passar till vissa men tycker det är snyggare med något märke och jag vet inte, faller inte riktigt i min smak! Så diss på de! :/
Hoppas ni gillar dom är inläggen nu, eftersom det har varit sådant som ni saknat! :))

Kommentarer
Postat av: Ylva

Det ljus blåa var skita snyggt

2012-02-13 @ 16:42:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0