Ridpass, hoppning

Hoppade lille Donald idag. Det gick både bra och dåligt, han var väldigt seg i början men ju mer av lektion som gick desto piggare blev han. Vi värmde upp lite självständigt, sedan travade vi över bommar och sedan hoppade vi ett hinder som framhoppningen. Vi hoppade sedan en linje på långsidan med fyra galoppsprång ( jag gick på fem då jag red ponny). Det gick ganska bra, blev bättre andra och sista gången. Mer hann vi inte med, vilket var synd. Var verkligen taggad att få hoppa också tog allt sån tid, aja, nästa vecka är det teori och imorgon då ska jag rida en häst som jag inte tänker avslöja än!
 
Bilder kommer! :D

Kommentarer
Postat av: Fanny & Filippa - Hästblogg

Tack så mkt :) ♥

2012-12-06 @ 07:51:26
URL: http://syrrornaenstrom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0