Ridpass, dressyr

Idag var det min tur att rida Bonny, och bättre har hon blivit men hon har fortfarande inte orken än. Efter galoppen orkade hon nästan inte ens skritta, och hon var mycket mer avslappnad idag och vi var i lilla manegen idag, så det var lite kontsigt. Finns kanske inte lika mycket att titta på, men det var ju positivt, det är  ju bra om hon kan ha alla hovar på jorden. Fast hon gör ju inget, men första gången så kändes det som att hon bara skulle flyga iväg vilken sekund som helst men det gjorde hon inte, så hon gör inget dumt. Gick iaf bättre idag, jag visste lite hur hon fungerar och vågade rida lite mer tror jag. Men jag tycker fortfarande att hon travar väldigt fort. Men hon är snäll, tror hon kan bli fin, dock kanske lite för stor för mig! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0