Ridpass, dressyr

Red Bonny idag, dom har vilat i helgen så nu var det dags igen. Haha, Bonny och jag kommer inte så bra överens, men hon har blivit mycket bättre, hon var ju faktiskt mycket piggare idag, men hon ville inte samarbeta med mig. Så syrran fick hoppa upp och ja, hon gick ju bättre med henne så det var ju bra. Haha Bonny, tror hon kan bli riktigt bra, fast kanske inte för mig. Men jag tror hon är riktigt kul att hoppa, för vi hade lite bommar idag och hon ville verkligen över dom. Dock inte i de tempo jag ville, hon ville springa fort. Hon tog liksom tag i bommarna och när det blir hinder kan det nog bli riktigt kul och det sägs ju att hon sak vara den bättre i hoppningen, så vem vet! Hon kanske bara behöver göra lite olika saker, men imorgon blir det Homer som jag ska rida. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0