Less!

Så var det bara en vecka kvar eller fyra dagar rättare sagt och det känns riktigt bra, börja dagen med en slapp svenska lektion, satt vid datorn sen plugga lite smått so på lektionen efter och sedan jobbade vi som vanligt på matten fast har börjat med kvoten ur osv. Sen var det ungen lunch för mig utan möte med Sara och det tig över en timma, hja så missade början av biologin men det var lugnt då vi ändå var klar med allt där, rätt nöjd med betyget också som jag fil reda på matte lektionen men iallafall så körde vi land och stad på biologin och Danne var i närvarande men Aja mitt lag vann iallafall, ska vara ärlig så gjorde jag det mesta!
Men alla vi var ruskigt bra, ägde ut de andra lagen....

Sen var det idh och var faktiskt en kille där idag dock vågade han aldrig rida men han var rätt modig som bara åkte dit av ngn konstig anledning, iallafall fick vi rida fritt och jag red Rick och han var faktiskt fin idag, tredje gången jag rider han och han är en trevlig häst tycker jag, hade lite julmusik medans vi red också.

På väg till kusin vitamin då han ska firas, så blev nästan inget att se på dagens hoppträning och när jag kommer hem
Så åker vi aldrig blir så jävla less, hade ju fan hunnit se ena!!!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0