Helgen

Har haft fullt upp i helgen då vi hade Luciashow på stallet. Så jag har inte haft orken att blogga, men syrran har bloggat och uppdaterat vad vi gjort, typ. Aja, iaf så har jag ridit Linnie då vi har tränat på vårat nummer. Det var en kadrilj och nästan alla hästar och ponnysar från ridskolan var med i kadriljen. Så det var kul, sedan hade vi också luciatåget som vanligt, och det gick bra. Showen flöt på bra, tror många tyckte den var rolig. 
Bild från kadriljen, den andra från vänster är jag och Linnie! :)

Kommentarer
Postat av: Karolina Westberg

Hej!
Jag heter Karro Westberg och driver gotlands största hästblogg.
I somras medverkade jag i ponnyakuten 4. Dock bara på castingen.
Anledningarna var massor. Jag kunde inte lasta henne, leda henne klokt, hämta henne i hagen, rida henne då hon bara sparkade så vi aldrig kom av gården osv osv. Vår resa har vart tuff. Vi har kämpat från inget till där vi står nu.
Hon kunde inte svänga, galoppera osv osv. Nu funkar det mesta bra. Vi hoppar 110 på träningar, tävlar 100cm och dressyren går helt okej. Dock har vi bett problem som vi försöker hitta lösningar på, vilket vi försökt i två år.
I årsskiftet börjar ponnyakuten sändas och då kanske jag syns i rutan.

Målen med min D-ponny är SM 2015.

Hoppas min blogg verkar intresant och att du vill följa bloggen i vår resa till toppen!
FÖRLÅT ifall du inte gillar reklam!
KRAM!

2012-12-17 @ 18:26:27
URL: http://www.karrowestberg.blogg.se
Postat av: SaraH

Fin blogg! Kika gärna in på min blogg & va med & tävla om en länkning + att ja ger tips till den som vinner, om hur just DU kan förbättra din blogg!
http://saraochlimit.blogg.se/2012/december/for-er-som-missat.html

2012-12-17 @ 19:30:48
URL: http://www.SaraochLimit.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0