Besökte Timrå gymnasiet......

Idag blev det ingen sovmorgon då vi skulle till Timrå gymnasium för att få kolla på 2 linjer lite mer, åkte dit 10 över 8. Fick lite info om hur dagen skulle se ut där och sedan ropades alla som skulle kolla på samhälle i grupp 1, det var jag så vi fick följa med till lokalen där det håller till mest gick först och kolla en snabbis hur teknik hade det, men inget information dock. Iallafall fick en liten inblick i vad man pluggar i samhälle men vet dock inte om det är just den linjen jag väljer.
Sen gick vi tillbaka och hade en liten rast och sedan kollade jag på linjen som min syster går i, naturvetenskap som den heter och tyckte inte jag fick lila mycket information om den men har ju syrran att fråga om jag behöver sen fick man lunch där, fiskpinnat och potatis inget jag älskar men sen var det bara att vänta i en evighet till bussen kom och åka till skolan, skulle egentligen ha lucia träning men struntade i den och pluggade till provet som jag skulle ha i fysiken, muntlig debatt...

Men först så hade jag bild och där gjorde jag julkort vilket jag bara ritade något, hihi sen var det dax sista provet sista lektionen inom fysik, skönt hoppas nu bara att man är godkänd i ämnet sen efter provet så var det möte med Sara. Pratade om gymnasievalet, Sara är min SYO och jag har ju fått lite läxor i huvudet som ska göras fast har ju mitt sista biologi prov imorrn också....

Dax att plugga, herrå! :)


Kommentarer
Postat av: Daniela

Hej!
Har du haft en bra dag? :)

Svar: Helt okej, lite stressigt men annars super.Själv? :)
None None

2012-12-06 @ 16:34:41
URL: http://powerpony.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0