Avlsutade kvällen med In time

Lägger mig nu och säger godnatt till allihopa, blev en pluggdag för mig då jag har mitt biologi prov imorgon, sen avslutade jag kvällen med att kolla på en film, In time rätt bra film.....
Bjuder på 2 bilder av de skådespelare jag kände igen ;)
Justin Timberlake - Will Salas Amanda Seyfried - Sylvia Weis
Alex Pettyfer - Fortis (även med i Magic Mike)
 
Alla skådespelare:
Justin Timberlake - Will Salas
Amanda Seyfried - Sylvia Weis
Cillian Murphy - Timekeeper Leon
Olivia Wilde - Rachael Salas
Matt Bomer - Henry Hamilton
Elena Satine - Jasmine
Alex Pettyfer - Fortis
Johnny Galecki - Borel
Vincent Kartheiser - Philippe Weis
Rachel Roberts - Carrera
Ethan Peck - Constantin
Yaya DaCosta - Greta
Bella Heathcote - Michele Weis
Toby Hemingway - Minuteman Kors
Jessica Parker Kennedy - Edouarda
Collins Pennie - Minuteman Jaeger
Christoph Sanders - Nixon
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0