Uteritt och lite annat...

Hade Kupido idag som alltid och skrittade ut en liten kortis bara drygt 10 minuter elr nått sedan så red vi i paddocken, dock var det ju lite kallt och mörkt men det gick bra, Kupdio var lite hetsig ibland men han var verkligen fin och Madicken tog ett par kort som kommer upp så fort jag laddat in dom på datan, gjorde även ett test på teorin efter skolan och efter jag kom hem från stallet och hade 68/70 båda gångerna och är rätt nöjd, lägger mig ikväll och läser lite till, tycker jag borde kunna mer om miljön, blandar ihop koldioxid och allt andra.
Men bortsett från teorin så ska man ju plugga i skolan också, hoppas inte man får några läxor första veckan iallafall, börjar med vanliga lektioner redan imorrn, kul elr inte! :))
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0