t r ä n i n g

Först lite om träingen idag, hade en väldigt lugn och slapp träning idag och pratade lite om vår framtid, som sagt ska ju vi inte ha Jocke som tränare utan vi ska ju få någon annan och det är inte riktigt klart ifall vi ska slås ihop med u-laget. :/
Möte om det mer på söndag......
 
Jag gör verkligen ingenting på dagarna utan dom bara rullar på och jag sitter vid datorn och städar typ, härligt att man har träning att gå på, hade ju match igår men som ni förstår så läste ni att jag red istället och tänkte bara berätta att det blev 4-4 mot Alnö och tycker verkligen att det är synd att vi har våra serie matcher på måndagar då jag rider, och jag rider ju bara en gång i veckan i en ridgrupp sen rider jag ju med skolan och ibland en kompis häst, men det är ju inte samma sak. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0